Rūbinės spintelių įsigijimas (200 vnt.) leido pertvarkyti esamas patalpas ir įrengti Informatikos kabinetą, kuris tapo tinkamas tiek mokinių, tiek mokytojų darbo vietoms. Pertvarkius erdvę, buvo sukurta 30 darbo vietų mokiniams ir 2 darbo vietos mokytojams, kas leidžia efektyviai organizuoti pamokas ir užtikrinti tinkamas sąlygas šiuolaikinio ugdymo procesui.

Informatikos kabineto pertvarkymo nauda:

 

  1. Darbo vietų paskirstymas:
    • 30 darbo vietų mokiniams: Kiekvienam mokiniui suteikiama atskira darbo vieta, kurioje yra reikalinga įranga (kompiuteriai, monitoriai, klaviatūros, pelės) ir pakankamai erdvės atlikti užduotis, naudotis įvairiomis technologijomis (pvz., programavimas, 3D modeliavimas, VR technologijos).
    • 2 darbo vietos mokytojams: Mokytojams suteikiama erdvė, kur jie gali kontroliuoti pamokas, stebėti mokinių darbą ir naudotis technologijomis, kurti pamokų medžiagą, naudoti projektorių ir interaktyvius įrankius.
  1. Rūbinės spintelių įsigijimas:
    • Spintelės (200 vnt.) buvo skirtos mokiniais ir darbuotojams saugoti asmeninius daiktus, drabužius ir kitus daiktus. Tai leido išlaisvinti vietą pačiame kabinete ir suteikti daugiau erdvės darbo vietoms bei technologijoms.
    • Kiekvienas mokinys galės laikyti savo asmeninius daiktus tvarkingai ir saugiai, o spintelių skaičius užtikrins, kad visi mokiniai turėtų vietą savo daiktams.
  1. Erdvės optimizavimas:
    • Dėl rūbinės spintelių įsigijimo ir pertvarkymo kabineto erdvė tapo kur kas funkcionalesnė. Spintelės užima tam tikrą atskirą zoną, todėl darbo vietos mokiniams ir mokytojams yra optimizuotos, o kabinetas pasidaro erdvus ir patogus naudoti.
    • Slankiojanti pertvara, leidžia papildomai padalinti kabinetą į dvi dalis, jei reikalinga daugiau vietos grupinėms užduotims arba individualiems užsiėmimams. Tai taip pat padidina darbo vietų efektyvumą.
  1. Technologinė įranga ir mokymosi galimybės:
    • Informatikos kabinetas suteikia galimybes mokiniams dirbti su įvairiais technologiniais įrankiais, tokiais kaip kompiuteriai, 3D spausdintuvai, virtualios realybės (VR) įranga, bei naudotis programavimo ir kūrybiniais įrankiais. Tai labai svarbu, nes mokiniai gali išmokti reikalingų technologinių įgūdžių, kurių reikia šiuolaikinėje darbo rinkoje.
    • Kabinetas taip pat tampa erdve, kur mokytojai gali dirbti kartu, kurti bendrus pamokų ciklus, organizuoti projektus ir įgyvendinti naujus mokymo metodus.
  1. Multifunkcinė erdvė:
    • Informatikos kabinetas ne tik padeda mokytis informatikos, bet ir veikia kaip kūrybiškumo ir inovacijų centras, kur mokiniai gali vystyti savo idėjas, kurti projektus, dirbti su įvairiais technologiniais įrankiais, pasiruošti ateities iššūkiams.

Išvados:

Informatikos kabineto įrengimas su 30 darbo vietų mokiniams ir 2 darbo vietomis mokytojams padidino erdvės efektyvumą ir optimizavo darbo procesą. Rūbinės spintelių (200 vnt.) įsigijimas leido atlaisvinti vietą ir sukurti tinkamas sąlygas mokinių ir mokytojų asmeniniams daiktams saugoti. Tai padėjo sukurti šiuolaikišką, funkcionalų ir ergonomišką kabinetą, kuris ne tik atitinka ugdymo poreikius, bet ir užtikrina patogumą bei saugumą.