Integruota dailės ir religijos pamoka: „Velykų tradicijos ir kūryba“
Pamoką vedė dvi mokytojos – Edyta ir Liuba. Mokytoja Edyta pradėjo užsiėmimą trumpu pasakojimu apie Velykas – svarbiausią krikščionių pavasario šventę. Ji paaiškino Velykų prasmę, prisikėlimo simboliką, papasakojo apie svarbiausius šventės papročius ir tradicijas. Vaikai sužinojo, kodėl Velykų rytą žmonės sveikinasi žodžiais „Kristus prisikėlė!“, kodėl šventinami kiaušiniai bei kokią simbolinę reikšmę turi margučiai.
Po įvadinės dalies mokytoja Liuba pakvietė mokinius praktiškai išbandyti margučių marginimo būdus. Ji pademonstravo, kaip galima marginti kiaušinius vašku, naudoti natūralius dažus ar dekoruoti servetėlių technika. Vaikai su dideliu susidomėjimu kūrė savo margučius.
Pamokoje vyravo jauki ir kūrybiška atmosfera, mokiniai ne tik pagilino žinias apie Velykų šventės prasmę, bet ir lavino savo meninius gebėjimus, smulkiąją motoriką bei išmoko dirbti kruopščiai ir atsakingai. Tai buvo puikus pavyzdys, kaip religijos ir dailės integracija gali praturtinti mokymosi patirtį.
Dailės mokytoja Liuba Fedotova